belisslinaa gulsahalp 12. Haftadan sonra alınan bir iki kilo normal sayılıyor 17. Haftaya kadar ama ben hiç almadım 17. Haftaya giricem 46kiloyım
merveklyc gulsahalp 20. haftadayım 4 kilo aldım 67 oldum göbeğim fazla çıktı direk göbek oldu aldığım kilo🤤
Limonumm merveklyc bsiey soracam benimde 20+5 haftalık hamileyim vajinanin sol tarafı ağrıyor bazen şancı mi yapıyor batma mi oluyor anlamıyorum sende de öyle oluyo mu
kucuktosbik27 gulsahalp 25 ten sonra istemsiz kilo artışı oluyor canım bebek kilo almaya bşlıyor onunla birlikte sende alıyorsun haliyle😅
Soe gulsahalp 14ten sonra almaya başladım 22 haftalık olduk 4 kg aldım. Çok aldım diye üzülüyordum ki dün doktorum çok iyi gidiyorsun dedi
meri_2015 27+2 yiz 74 ile başladığım hamileliğime 4 kilo alarak 78 ile devam ediyorum doğuma kadar ne olur Allah bilir 🤷♀️🤷♀️
Pelin__1 gulsahalp hiç mide bulantısı ve tiksinme yaşamadım sanırım o yüzden 18. Haftadayım 3 kilo aldım