aysesahinnn Kızlar eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var iğneyi 27+0 , 27+6 da mı yoksa 28+0 ,28+6 arasında mı vurunmam lazım ? ona göre randevu alacağım ☺️🙏
aysesahinnn Emine46- Canım ben Brh- eşim 0rh+ . Kadın - Erkek + olursa kan uyuşmazlığı oluyor biz zaten biliyorduk . Doktorumuza söyledik o da 28. haftada iğnemi olmamı söyledi .Randevu alacağım bakalım nasıl olacak ☺️
KezibanUan aysesahinnn 27+1 de vuruldum canım 28. Haftada vuruluyor Bi haftadan bisey olmaz demişti doktorum izin alamayacaktim tmm sorun yok vuralım demişti
aysesahinnn KezibanUan Genel olarak 27+0 27+6 arası 27. hafta bitmiş 28. haftanın içerisinde olmuş oluyoruz .O yüzden sordum canım bazıları ise 28+0 ve 28+6 yı 28. haftadan sayıyorlar o yüzden kararsız kaldım . Ama 1 haftadan birşey olmuyor demekki ☺️🙏
KezibanUan aysesahinnn olmuyor canım merak etme sadece 28. Haftayı geçmemesi gerekiyor demişti doktorum bide en ufak kanama da bile yapılmalı dedi 🙏🏻 ilk gebelik mi?
Betulnuri aysesahinnn canım ben bu çarşamba vuruldum iğnemi 28+3 teydim kadın doğumdan randevu aldım sabah erken saatlerde almaya dikkat et gider gitmez kan grubuna bakmak için kan tahlili istiyorlar senden veriyorsun tahlil öğleden sonra çıkıyor öğleden sonra gidiyorsun eşinin kan grubunun yazılı olduğu bir kağıtla doktor inceliyor kan uyuşmazlığı olduğuna emin oluyor yatışını yapıyorlar gidip iğneni vuruluyorsun. Yatış olmasına rağmen ben kalmak istemedim yatış prosedür gereği yapılıyormuş zaten iğnede hafif sızlattı tetanoz aşısında kolun nasıl biraz sızlıyor aynen öyle sızlama oldu kalçamda ama ben iğneden korkuyorum kendimi kastım biraz ondan da olmuş olabilir 😂 geçmiş olsun şimdiden