Dün Kraft Madrid modelinin açık gri rengini aldık civilden . Eve getirdik kurduk. Baktık bir şey var mı diye kaldırdık bazanın altına koyduk şimdilik . Valla biz çok beğendik dönencesi sallanması vs var . Demirleri falan iyi 4 yalına kadar da yatıyormuş . Kumaşı çok güzel bu arada ben tavsiye ederim . Yoyko düşündüm ama bu sonra daha çok içime sindim malzemesi güzel