Doktorlar gün aşırı diyor ama sen bence ona odaklanma ben neler denedim kafamda çocuk var düzenli yaptım belimin altınsa yastık uyuduğumu biliyorum beklemekten ama olmadı, ama kendimi saldım düşünmedim istediğim zaman yaptım hamile kaldım:) allahım hayırlı zaman da isteyen herkese nasip etsin inşallah