Sevilay_47 Bitutamkahve cok normalmiş cnm magnezyum eksikliğinden oluyormuş benim 28 haftadayım var 😑
Zhrblt Bitutamkahve benimde öyle belime aniden bi acı giriyo. Sağ bacağımın üzerine basamıyorum bi müddet yürürken zor oluyo iyi bari yalnız değilmişim yaa
Sevilay_47 Bitutamkahve ben de suan öyleyim son aylar daha cok artıyor inşllh sagsalim atlatır bebeklerimizi kucagımıza sagsalim alırız o içtiğimiz vitaminler agrımızı hafifletsin diye ama yine de oluyor
Bitutamkahve Zhrblt hareketlerimi kısıtlamaya başladı yaa. Son 2 ay kaldı doğumuma. Gerçekten geride bıraktığımız zamanlar hamileliğin balayınınız. Son aylar iyice zorlamaya başladı 😊 ne kalkabiliyorum ne de kalktım mı oturabiliyorum
Zhrblt Bitutamkahve gerçekten sürekli yatınca da böyle kötürüm gibi hissediyorum tövbe yarabbi hele kişisel bakım olayı karnım baya zorluyo yaa