Minisinannesiii Ya kızlar 33. haftaya girdk bebeğimin hareketleri çok durgunlaştı bi kac defa hissettim ama boyle cok aciz ve yavas ? Sizinde oldu mu oyle niye boyle oldu acaba
gulsenmstf Minisinannesiii aynı sey bnde de var 35 haftalıgım benımkıde az ğost actım ama kmseden cıt cıkmadı 🙄🙄 burda bekleyeıyım blkı benlık baey cıkar
Didemyurdakul Bende 32+6 dayım dünden beri bizde de öyle tatlı filan da yedim ama minnacık bi kıpırdama oluyor o kadar. O sert vurmalar iki gündür yok kipir kipir da değil. Tedirgin oluyorum ister istemez 😏