Merhaba kızlar 9+2 yim karnım 6 aylık gibi şiş ama gaz sancım olmuyor çok afedersiniz sürekli geğirdiğim halde karnım taş gibi dışardan bastırınca ne yaparsam geçmiyor bi taraftan bulantı mahvoldum bu gaz nasıl geççek ne zaman geçcek neler yapabilirim nolur yardım?