Merhaba bugün tam 9 haftalık oldu adet tarihine göre kaç kez doktr gittim bana boş gebelik dediler geçen ptsi özele gittim boş kese istersen bekle daha belki kanaman baslar kendiliğinden düşük olur dedi . Bugün aşırı sancım vardı düşük yapiom diyo acile gittim doktr söyledim boş kese var diye baktı kese dolu dedi ama kalb atışını duyamadım 6 haftalık görünüyor dedi. Ordan çıktım özele gittim oda aynısını söyledi bana şok oldum kese kesin dolumu dedim evet bebek oluşturan birşey vardı adını bilmiyorum var dedi 10 gün bekle dedi sizce kalb atisiji duyarmiyim başına böyle birşey gelen varmı kanamam yok