merhabalar✨
Cuma günü şeker testini doktorum istememesine rağmen her ihtimale karşı yapmak istedim.
Açıkçası çok tatlı veya hamurlu şeyler yemediğim için çıkmaz diye düşündüm.
ama malesef gebelik şekeri çıktı.
Ben doktorumu dinleyip yaptırmasaydım bu şekilde devam edecektim. Artık şimdi önlem alacam..
Yaptırıp yaptırmamakta kararsız kalan anneler için yazmak istedim.🙏🏻