Zeynep9120 malesef benimde 4 gebelik sonrası genetik taraması yapıldı ve bir genimde homozigot çıktı aynı şekilde doktorlar ikiye ayrıldı ancak ben yinede iğneyi yazacak olan doktor ile yoluma devam ettim, şimdi 17 aylık bir kızım ve 16 haftalık 2. Kızıma hamileyim 🌸 32 haftaya kadar coroaspirin ve iğne 32. Haftadan sonra ise doğuma bir gün kalaya kadar iğne yaparak ilk kızımı kucağıma aldım, ve ikinci gebeliğimde de aynı şekilde iğne ve aspirin devam ediyorum 😇