Herkese geçmiş olsun çok zor bende bi dönem yaşadım. Bol su ve hareket dışında şunu yaptım. Sabahları aç karna 2 tane kayısı veya 2 tane hurma ılık suyla (sıcağa yakın) yedim. Kahvaltıyı yarım saat sonra falan yaptım. Bende çok işe yaradı deneyebilirsiniz. Bide bol yeşil salata iyi geliyor. Onun dışında doktorum zorlanırsam kullanabileceğim bi ilaç verdi tablet. Doktorunuza danışın isterseniz. Çünkü çok zorlamak iyi değil basur yapabilir.