Senaae Allah korur siz dua edin,ben de çok stres yapıp kilo vermştm o süreçte,çok korkup ağlamştım hep.Avitideyi devlette yaptrmayın uzun sürüyor,bu da her gecen gün bebege zararlıbolablr öyle bişey varsa.Ki ben gittğm hastnede,İzmirdeym Tepeciğe gitmiştim kesnlkle önermiyorum kimsye,bana 1 ay a yakın çıkar sonra heyet toplanır ne yapılcagna karar verilir biz seni çağırırrz dedi,bunun bi bebeğe zararı yokmu nerdeyse 1 buck ay dedim sadece vaaar dedi ,nasl insafszlar nasl rahatlar anlatamam...O süreç cidden kötüydü ama dua edin bol bol inşallah bişey çıkmaz