2Mucizelerim- Kızlar birgün çok aktif hissediyorum 2 gün çok az hissediyorum hele bugün ben dürttüğümde tepki veriyo ama bazen dürtsemde tepki vermiyo korkuyorm normal mi hareket azalması benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?
Karadeniz61 2Mucizelerim- bende aynısını yaşıyorum 31+3üz çok az hafif minik hareketler ediyor oda hep değil
BurcuLice 2Mucizelerim- bence normal yani bende 31+4 günlüğüm bazen az bazen çok haraket ediyor önemli olan haraket etmesi bence endişelenme takip et yeterli ☺️☺️