İlk gebelikte buyuk ihtimal bi sıkıntı cikmiyor ama ikinci ve sonrakilerde tedbir almak gerekir düşük gibi durumlarda bile kan uyusmazliginiz varsa igneyi yapin derim bizimde öyle uyusmazlik var düşük sırasında vuruldum. Suan 12 haftaligim sali günü hastanede kan uyuşmazlığı testi yapacagim onlem almak lazim