Livanur22 Parsbebiko tiroidim 0 çıktı benimde düşükmü oluyor yüksekmi. Yarın doktora gificem bakslım ilaçmı verecek, 8+2 yim
MerveSglk95 giresun troıd degerım 100 dü hamile kaldıgım ay herkesde gebeligi troıd çok etkılemıyor gebe kalımını ama takıpde kalmak lazımm
kedidirokedi giresun troit hapınızı kullanmanız yeterli endokrin uzmanı değerinize göre dozunu ayarlayacaktır çareyi alternatif tıpta aramayın