Arkadaşlar bir yemek var eşimle kendime söylemek istesem 100 lira tutuyo çok pahalı. Düm de dışarıdan yemiştik ama bu yemeği öyle böyle değil aşırı aşeriyorum. 270 lira da param var idareli harcamam lazım. Ne yapmalıyım hani yemezsem eksilicekmişim gibi ya böyle bi aşerme yok