Ben 5. Haftamda doktordan öğrendim hamile olduğumu. Bana normal hayatına devam et sen ağır kaldırdın hopladın uzandın diye sağlıklı bi çocuk düşmez demişti. Sağlıksız olan zaten düşer ağır kaldırdın diye değil dedi. Onu bahane sunuyolar demişti. Ben ilk dünden beri normal hayatıma devam ettım. Çok şükür hiçte sıkıntımız olmadı.