Boncukkk ben erken gebelik testini 6 gün kala yaptım negatif çıktı 4 gün kala yaptım silik bir şekilde pozitif çıktı hemen beta verdim 34 çıktı. Ama erken öğrenmek hiç iyi bir şey değil inan bana her dakikası stres çünkü hftalarca önce keseyi sonra içinde bebeği görmeyi kalbini duymayı bekliyorsun stresten kanamam oldu. O yüzden akısına bırak, şimdiki aklım olsa teest yapmazdım adetim bi hafta geçene kadar, geçincede Direkt görür kalbini duyardım