Gzd38 Kızlar bebeğimin hareketleri bu hafta yavaşladı hareket sıklığı aynı ama hareketleri çok cansız gibi elimi koyunca hissediyorum geçen hafta nst de kalp atışları iyiydi ama şimdi kaygilandim sizce normal mi sizin nasıl bu haftada hareketleri?
Aydaozk Gzd38 bende 37+2 deyim canım öyle çok kıpır kıpır değil hareket ediyo ama artık yerleri i daraldı ondan olabilir
Minedag Gzd38 benimde aynı cnm önceden canımı yakardı şimdi daha nadir oluyo Doktorum yeri daraldığı İçin dedi o yüzden sıkıntı yapma sende
Gzd38 Aydaozk hmm bende 37+3 sağlıkla kucagimiza alalım inşallah bebeklerimizi😊 nasıl gidiyor son haftalar sizde çok zorlanıyor musunuz
Aydaozk Gzd38 yürümekte baya zorlanıyorum canım taşırken baya geriliyor karnım bitmek bilmeyen mide yanması sıcak basması.😞😞 Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize. Sende durumdasın canım
Gzd38 Aydaozk benim mide problemim hiç olmadı yanma da olmuyo. Ama ateş basması çok fazla ve yuruyemiyorum çok çabuk tıkanıyorum çarpıntım oluyo bide fazla ödemim var.idare ediyoruz yeter ki iyi olsun bebisler:)
Aydaozk Gzd38 elimde surup şişesi ile geziyorum. Ayakları yukarda ittiriyor boyna. Gelsinler artık çok merak ediyorum nasıl bir bebiş oldu benden 🤗🤭🙈
Gzd38 Aydaozk bende öyle çok meraklıyım ve cok kaygiliyim sancım suyum gelir bilmezsem bebeğin kalp atışı yavaşlarsa gelişimi yavaşlarsa farkedemezsek hep böyle düşünceler var beynimde. Kontrole 1 hafta var her gün gitme şansım olsa giderim yani😂
Aydaozk Gzd38 benim suyum azalmış mesela canım hiç farketmedim bile her hafta gidecem artık hareketlerini takip et dedi. Bakalım yarın doğum seklini tarihini netleştirecez 🙂🤗😃
Gzd38 Aydaozk yaa farketmedin mi azaldığını hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağımiza alırız :) benim bide en son gittiğimde doktorum muayene etmedi sadece nst sonucunu yorumladı 10 gün sonra muayeneye gel dedi inşallah iyidir bebiş
Aydaozk Gzd38 valla farketmedim canım idrar yolu ile sızdı galiba. Amin canım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza artık doğum hikayemizi yazarız bizde 🤗🤗. İyidir inşallah annesi özlüyo insan görmek istiyor demi