2sy Doktorum gecer azalir artik diyor ancak mümkün degil. 2.5 aydır mahvolmus haldeyim. Hayattan sogudum Gercekten artik cok zor… 4 mg zoferle bile gunde 2 3 kez kusuyorum arkadaşlar ne zaman gecer sizin durumunuz nasil?
Sinemtnm 2sy 20 haftadayım ve geçmiyor zofer 8 mg kullanıyorum ama hiç etkisi de yok 🤦🏻♀️ İnşaAllah seninki geçer canım ne diyeyim
Mlk8 2sy 16 haftaligim kusmuyorum ama ilaçsız da duramıyorum her gece 2 tane prilam dr içip günü öyle kurtarıyorum 12.haftadan umutluydum ama geçmedi ne zaman düzelir bilmiyorum.ustelik 2. Gebeligim ilkinde 1 gun bile bulanti çekmedim bana bu seferki ikisini de karsiladi😊
Senemolcay 2sy benimde 18. Haftaya kadar sürdü geçti çok şükür şuan en iyi günlerim diyebilirim 22 haftalığım
Edagul_gundogdu 2sy bitek ben deilmisim demekki dun gece sabah uyudugum 7 diydi agzimin ici teneke gbi yiyorum kusuyorum rabbim yardimcimiz olsun
2sy Sinemtnm ben de 8 mg kullaniyordum ikiye bölüp yarim kullaniyorum 1 haftadir ama kusmalarim artti iyice. Cok korkuyorum doğuma kadar boyle nasil gider diye..
Guleserrr Mlk8 bende öyleyim ilk iki gebeliğimde hiç hissetmedim ama üçüncü olan bu hamilelik öldürdü beni 😔 cinsiyetiniz ilkinde neydi şimdi ne acaba
2sy Mlk8 prilam dr iyi geliyorsa guzel bende hic ise yaramadi o ilac malesef :( ilk gebeligim de boyleydi bu da ayni oldu benim. Şans..
NaneLimon36 Mlk8 bende öyleyim 17.haftadayim hala geceden 2 tane prilam atıyorum günü o şekilde kurtarıyorum kusmuyorum ama bazen midem ağzıma gelmiyor değil 🤮
Sinemtnm 2sy ben bütün içiyorum ama dediğim gibi kusmalara etkisi yok canım sabah akşam da içsen ne olacak sonumuz bilmşyorum 8 kg verdim en azından iki üç haftadır durdu biraz kilo vermem
[silindi] 21.haftadayım prilam dr kullanıyorum bazen zofran kullanıyorum. İlaçlar bazen iyi gelse de bazen hiç etki etmiyor gerçekten ben de baktım artık. Ya sabır… yalnız değiliz anlaşılan en azından
Mlk8 NaneLimon36 bende ayni bi de içmediğim.gun bulantiyla beraber yanma da başlıyor.dun kontrolde sordum doktoruma hic bi zarari yok besinsiz kalmaktansa ihtiyaç duydukça almaya devam et dedi bende devam ediyorum😊
ebruakyuz22 2sy annem erkek kardeşime hamileyken doğuran kadar kusmuştu banyodan gelemiyordu resmen inşallah sizin geçer çok zor bir durum
Pelgiz Ben 37.haftayım hala kusuyorum günde 4-5kere geçmedi malesef ilk hamileliğimde böyle geçmişti dıgumhaneye girdim gala kusuyordum umarım sizinki bir an önce geçer dayanılması çok güç çünkü insan yemek yemekten nefret eder hale geliyor
Angels-35 2sy benimde kusmalarım 20 li haftalardan sonra bitti hatta belki 25 falan olmuştum hiç bitmeyecek sanıyordum ama bitti çok şükür biraz daha sabır sonra geçiyor
Sonfeyz 27.haftam bitti sabah hala çıkarıyorum. Onzyd 4mg kullaniyorum. Doğuma kadar gecmeyecek sanırım.
dmtoc 2sy Geçicek. ay çok üzülüyorum o günlere çok kötüydü 😞 bulantı hapları da asla fayda etmiyor. 16.haftamda geçti benimki ama bazılarının raz uzun sürüyor
Kbrayslli 2sy benimde ilk 4 ay çok olmuştu bulantı kusma sonra geçmişti şimdi 32+6 şuan geri başladı canım
Ervaaa112016 İlk hamileliğim de 4ay boyunca yediğimi çıkarıyordum resmen,şuan ikinci hamileliğim 8haftalık hamileyim bunda mide bulantım hiç yok gibi bişey
NaneLimon36 Mlk8 kesinlikle hiç bir zararı yok gebeler için üretilmiş bir ilaç 😊 bebek besleniyor en azından
Senaaa04 2sy ilk gebeliğimde bende öyleydim 17 .haftadan sonra düzeldi..ama şuan ikinci gebeliğim 18.haftamdayım ve maşallah ne bulantı ne kusma hiç hisseymedim bile çok rahat yaşıyorum