Busraacaglar Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim 33+3 haftalığım. İnsan ilk gebeliği ve hiç tecrübesi olmayınca bilemiyor ve bazı konularda stres yapıyor. Bebeğimin üç hafta gelişim geriliği olduğunu erken gelebileceğini söyledi doktorum. Hiç yaşayan var mı? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi?
kucuktospam Busraacaglar canım geçen bi arkadaş yazdı bak istersen eski postlara onun da iki hafta geriymiş ceviz,muz,kaşarla haftasını yakaladı bebeğim falan dedi yani doğru olabilir yine bir doktoruna sor istersen yakalar belki haftasını senin de.
Alpveannesi Busraacaglar ne yerseniz yiyin çokta fark etmez. Dinlenmek daha etkili. Yapabileceğimiz çok bir seely yok maalesef. Benim kızım de tek arter tek ven yani iki damar olması gerekirken tek atardamar var göbek kordonunda. 36+4uz ama ultrasonda 33 hafta fln . Of ya iki haftadır gelişimi çok geriye attı
EdanrAy Busraacaglar bende bugun gittim tam 33 haftalik oldum 1500 dedi haftaya tekrar gidicem erken dogum olabilir dedi. Size doktor erken alabiliriz dedimi?
Zeynep0606 Busraacaglar bol bol muz ceviz badem ye ve yogurt sute agirlik ver her sabah ta muhakkak haslanmis yumurta ye cnm insallh toparlar
Busraacaglar Sevdae boyuyla kilosuyla birşey demediler. Bebekte gelişim geriliği olduğunu ve erken gelebileceğini söylediler 1500 gramdı geçen hafta. kontrole yarın gideceğim tekrardan. Erken gelirse bu kilo onun sağlığı açısından çok etkiler diye düşünüyorum
Sevdae Busraacaglar inşallah sağlıkla gelir canım hareketleri nasıl benim 6 buçuk oldu daha hiç sert hissetmedim hareketlerini ya çok korkuyorum
EdanrAy Busraacaglar hayırlı haber alirsin ınsallah banada haber ver bende yarin baska bir doktora gozukecegim
Lazkizi3453 Bizim de 33+5 karın çevresi 2 hafta geriden geliyor. Pazartesi gittim 2 haftada hiç gelişmemiş yarın tekrar gidicem. Perinatoloji de takip altındayım bakalım ne dicek. 😔
iremcany Bizde de 10 günlük bir gerilik var, damarda direnç olduğu için bebek düzgün beslenemiyor ağır ağır kilo alıyoruz işte. Allah herkesin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Susam1 Busraacaglar 1 hafta gerideymiş perinatolojiye gönderdi gittim bir sorun yok olabilir gerilik bu korkulacak bir şey değil dedi doktor kendi doktoruma gittim dün erken doğum durumu yok evet hala geride ama korkma dedi 2 haftada 1 kontrole gitcem kendi doktoruma bide perinatolojiye gittiğimde 30 unda bir daha gel yine bakalım dedi.. Kontrol altına alınırsan korkma canım kaşar muz süt badem pekmez ye bunları inşallah kiloda alır bebek sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah hepimize 🤲 strese girme zavallı çocukları deli ediyoruz içeride bu panik halimizle 😁
Busraacaglar EdanrAy araştırmaya girdi kan ile idrar testi aldı haftaya tekrar çağırdı. Kilo alımında bebeğin suyunda vs herhangi bir problem gözükmedi. 5 gün önce 1500 gramdı bugün 1730 çıktı
Asx Busraacaglar merhaba. 30 32 haftalarda başlayan bir gerilik vardı bizim de ayrıntılıda direnç çıkmıştı doktor baktı direnç kalmamış dedi ama gerilik ve su azlığı devam ediyordu. Omega kullanıyorum her gün düzenlik olarak. Her gün 2 yumurta tereyağı kesinlikle kaşar muz tahin pekmez bal kaymak çiğ fındık ceviz tüketiyorum. Geçen hafta kontrolüm vardı kilo almıştı. Ama yine suyu az olduğu için erken doğum riski devam ediyor haftamız 35 şu anda
EdanrAy Busraacaglar masallah insallah saglicakla kucagina alırsın. Bende başka bir doktora gittim 1800 gr ölçtü. 11 günlük bir gerileme var dedi. Haftaya tekrar kendi doktoruma gideceğim