RH38 bende bende 2 hafta sonra 6. Ay bitiyor yani 3. Trimestir dönemine giricem en ufak şeye ağlıyorum en son cuma günü kırmızı oda izlerken hem izledim hem elimde bi meyve yiyorum bi yandandw hıçkıra hıçkıra ağlamışım kaynanamlardaydik bi anda korktu hepsi noldu diye dedim ana ağlıyorum dimi ben diyip bu seferde kahkaha atmaya başladım esim gelmis tobe tobe iyimisin askım atesin mi çıktı diyor 😂😂😂