Izm123 Kızlar 13 haftalik oldum. 4. Aya girmene rağmen kusmalarim başta çok azdı şimdi günde 2 defa kusuyorum. Bulantilarimda çok artti. Azalmaya başlaması gerekirken artması normalmi?
Aybukealtintas Izm123 ne yazikki bende aynı seyi yasıyorum 12. Haftaya kadar hiçbirseyim yoktu ne bulantı ne birsey ondan sonra bir anda başladı suanda 18 deyiz ama hala devam ediyor
Arya92 Izm123 evet canım herkes bitecek derken artıyor benim de öyle olmuştu sonra 16.haftadan sonra bitti.sabir ama geçiyor 🙏
Haticeee1 Oofff ayni durumdayiz ☹️ Gun gectikce bulantilarda kusmalarda artiyor. 12 haftalik olduk bulanti icin fitil kullaniyorum ve sivi kaybindan dolayi takviye ilac, ama faydasi olmuyor. 2 gundur isede gidemiyorum 😞 Hakkimizda hayirlisi