Merhabalar anneler size bir sorum olacaktı , üstte yazdığım gibi normal haftamız 27+3 ama biraz önden gidiyor ölçümlerimiz 1035 gr 38 cm ulaşmışız internette erken doğum olabilir diye okudum , sırt ağrılarım kasık ağrılarım çok fazla diye doktorum haftaya görecek sizce böyle bişey mümkün mü yaşayan var mı ?