Himom Çatı muayenesi açılmaya sebep olur mu ? Ya da nişan gelmesine, doğumu kolaylaştırmaya vs ? Çatı muayenesi oldum açıklığın yok dedi ya 🤦🏼♀️ 38+ 5im sancım çok bel ve kasıkta.. çatı ağrısından yürüyemiyorum ama açıklık yok inanılır gibi değil 😞
NAZ2333 Himom bende ilk hamileligimde ne sanci ne acikli hic bisey yoktu 42 haftalik suni sanci ile dogum yaptm ama sizin gene kasikta sanci var bekleyin insallah acilmada olur sag salim kucaginiza alirsiniz insallah
mercimeginanne Himom aynıyız bnmde 38+5 ama bende hiç tık yok. Az önce temizlik yaptım sadece yoruldum. Belki sancı başlar falan dedim ama bel ağrısı bile olmadı 🙈 ne yapmam gerek daha anlamıyorum 😂
Omerhatice Himom cati muayenesi pek etkilemiyor canm kendiliğinden geliyor bende doktoe 37 den sonra 3 kez cati muayenesi yapti hatta 39 da dogumhanede yapti baya da bi bastırdı kan bile geldi bugün kanar ara ara dedi ama tik yok 40+2 de hafif uyuşma ile suni sanci alarak dogumu baslattik🤷♀️
Tugceery Himom olmuyor malesef en azından bende olmadı 40 haftalikken acilma varmi diye muayene ettiler hic acilma yok dediler 41. Haftada gunu doldugu icin hastaneye yatisim yapildi baktilar halen yoktu isin en garip tarafi asansor bozuktu dogumhaneye merdivenle ciktim dogumhane de baktiklarinda 2 cm acilma vardi
Himom mercimeginanne benim bu hafta hep oldu ağrım sancım hem bel hem kasıkta bugün fazla hissettim bi gidelim dedim yook 0 açıklık şimdi nstdeyim sancılarda yalancı sancıdır maralim iyice bozuldu ya 😞
NAZ2333 Himom yok canm ya ne etkisi 24 saat boyunca cektim malum devlet hastanesi gelen giden muayene ediyodu ama yok etki etmedi sanciyla dogurdum
mercimeginanne Himom bozma moralini cnm hayırlısıyla vakti gelince gelsin sıpalar tadını çıkar bugünlerinin 💚💚
Ranipmust Ben oglen cati muayenesi oldum aksamina nişanım geldi kahverengi sekilde zaten acilmamda 1 cm di ama tekrar doktora gittim nişandan sonra acilma daha yok yine1 cm dedi 39+2 deydim
Seher- Ranipmust acaba nasıl anlıyorsunuz nişan mı yoksa çatıdan kaynaklı mı gelen leke bende salı günü çatı muayenesi olacağım ama ya ondan sonra lekem gelirse nişan zannedersem diye düşünüyorum hep yada gerçekten nişan olur ben muayeneden kaynaklı leke sanarım diye düşünüp duruyorum
Meryemervee Ranipmust ben de aynı durumdayım 1 cm dedi geçen salı şimdi 39+2 olduk yarın yine gideceğim bakalım açılmada değişiklik var mı ? Ama sanki alt tarafımda kemiklerim ağrıyor gibi ağrı hissediyorum baskı galiba
Ranipmust Seher- ilk önce kahverengi sumuksu bir akinti geldi sonra sadece kahve lekelenme doktor nisan dedi benim cati muayenemde doktor cok ugrasti sanirim biraz onunda etkisi
koalababy Seher- canım benim çataldan kalktıgım an geldi dr 2 gün olur normal dedi zaten sadece nişan gelmesi su yada sancı olmadan hastaneye gitmeyi gerektirmiyor diye biliyorum.. Ayrıca bak nişan daha sümükümsü akıntı ve akıntılı kan gibi oluyormuş illa ki ayırt edersin hiç düşünme şimdiden bunları
Himom NAZ2333 ne bileyim kimisi diyor çatı muayenesinden sonra nişan geliyor bebek kanalda ilerliyor doğum başlıyor vs vs
mercimeginanne Himom ağırlaştığın için öyle hissediyorsundur cnm Sağlıkla kucağına al tez zamanda inşallah 💚
Pelinc Haftamda çatı muayenesi oldum ama hiç açılmaya yada sancıya sebep olmadı. Bu arada çatı muayenesinden asla korkmayın çok ufak bir sızı sadece