Iyi aksamlar. İlk gebeligim düşük önleyici ilaclar kullanıyorum . Dun bebeği ve kalp atışını duyduk gördük çok şükür. Kese de felan da problem yok. Ama bugün ilk defa çok hafif pembe akintim oldu. Doktora ulaşamadım. Agrim sancim yok. Ayaklarımı yükselttim yatiyorum. 6+2 haftalik geleyim ilk gebeligim 23 yaşındayım korktum