Sevdiğim güzel 2 tüketme şeklini paylaşayım;
Biri avokadolu muzlu smoothie, yarim avokado,1 muz(yerli muz ise 2 tane), 1 tatlı kaşığı bal, üzerine süt ekleyip blenderdan geçirin. Epey lezzetli oluyor. Avokadolu yoğun olursa acilasabilir o yüzden muz biraz daha baskın olursa daha iyi olur.
Diğeri de yine kahvaltıda yediğim ekmek üzerine labne sürün üzerine avokadoyu ezip sürün, zeytinyağı ve baharat da gezdirirseniz güzel oluyor o da.