Fatmasp İğne için yattım 10 dkda bir sancım geliyor çatı muayenesinin sancıyı bu kadar arttırma ihtimali var mı
Emine55 Fatmasp benim nst de sancım çıktı ama 50 lerdeydi altyan muayene istedi belim ağrıyordu kadık ağrım arttı bel ağrımda devam ediyor😔
MTKutay Fatmasp benim doktorum dedi seni alttan muayene edip o riske sokmaya gerek yok dedi demek alttan muayenenin riskleri var yani
SekerAnne Bende Fatmasp benim doktorum daha hiç alttan bakmadı sancı olmadığı sürece bakmıyor 39 artı 1 olduk
Fatmasp Emine55 34+6 ikizlere hamileyim doktorum sancı çıktığı İçin bakıyor ama yine de azalmıyor artıyor.