Merhaba kızlar, geçen ay pkos dedi doktorum ve spor yapmamı söylemişti bir ay sonra ise çatlatma iğnesi yapacağını söylemişti bnde 1 ayda 3 kilo verebildim. Doktor bu ay çatlatma iğnesini vurdu 3 gün oldu tekrar spora devam edebilir miyim acaba bilgisi olanlar yazabilir mi? Çevremdeki herkes çok hareket etmememi söylüyor ağır spor olmasa da tempolu uzun yürüyüş yapabilir miyim sizce?