sntn Merhaba kızlar 38+6 haftalık hamileyim artık bir an önce gelsin istiyorum ama tık yok nst de vs de hiç sancı çıkmıyor. Geçen hafta düzenli sancı çıkmıştı ama çok değildi doktorum kanala girmeye çalışıyor büyük ihtimalle onun sancısı olabilir demişti. Artık yavaş yavaş başlatacak şeyler yapmaya çalışmak istiyorum. Hurma yiyorum ama yürüyüş felan yapamıyorum. Tek başıma çıkmaya korkuyorum dışarda suyum gelir vs felan diye. Sizin bildiğiniz yöntemler var mı acaba. Çatı muayenesi yapmadı henüz doktorum ama bebeğin gelişi vs normal doğuma uygun
Serendipity sntn sicak dus, squat yapmak, merdiven inip cikma, yuruyus, pilates topunda ziplama/ one arkaya gelip gitme/ sagdan sola soldan saga daire cizme simdilik aklima gelenler umarim faydasini gorursunuz saglicakla gelsin insallah😊
gulsahaliarya Çatı muayenesi doğumu tetikler benim yapıldığı günün yarını doğum olmuştu ama açıklığımda varmış zaten. Şimdi ki hamileliğimde bazen yürüyüşlerimi yalnız yapmak zorunda kalıyorum eşim çalıştığı için. Bende dışarda su gelmesinden korkuyorum aslında. O yüzden yanımda bi ceket götürüyorum bişey olursa belime bağlar öyle eve gelirim diye 😁 yürüyüş şart bence açılma için. Evde biyere tutunup bacaklarınız açık bi şekilde eğilip kalkabilirsiniz oda işe yarıyo. Bide merdiven inip çıkmak açılma yapıyormuş