Adabahar Kızlar günlerdir bu gün için kara kara düşünüyordum bugün muayenem vardı şimdi döndüm.. burda okuduklarım beni o kadar etkilediki gece doktorum rüyama bile girdi düşünün ama gittim ve 6-7 sn bişe sürdü inanın abartıldığı gibi değil yok çığlıklar yok bilmem ne hepsi abartı bence.. sakın burda okuduklarınızla oraya gidip panik yapmayın jel sürülüp 2 parmakla bakılıyor hatta bebeğimin kafasına bile dokundum dedi siz düşünün.. Sadece benim gibi olmayın diye bu postu açtım umarım rahatlatmışımdır sizi🌸🌸💋💋
ManolyaYldrm Kime göre yok benim acilde gittiğim doktr dirseğine kadar soktu elini gayet acı vericiydi belki kişiden kişiye değişklik gösteriyodur yada yapanla alakalı bir el hafifliği vs bişey mevcuttur.
Adabahar ManolyaYldrm ya abartmıyomusun dirseğe kadar yol yok zaten senin vajinanda gidiş yolun en fazla parmak ucundan bileğe kadar bişe yumruk yapıpmı soktu kadın elini allak aşkına öyle bişe zaten imkansız bu kadar korkutmayın insanları
Kubraasaf Teşekkürler.. YAzılanlar insanı çok etkiliyor ne yazık ki bende şimdi doğumdan aşırı derecede korkmaya başladım hep yazılanlardan kaynaklı 💆🏻
Adabahar Kubraasaf sakın korkma inanki bir zorluğu yok ki benim canım çok tatlıdır tabi insan farklı hissediyo yabancı bir el giriyo vajinana ama öyle çığlıkçığlığa yok bilme ne doğum mu yapıyoruz sanki🌸
Mosimosi Altı üstü parmağını sokup iki sağ sol yapıyor. 10 saniyelik bir şey. Zaten eldiven takıp parmağına jel sürüyor doktor