Juniorbaby1 Gulsen4224 bu cuma gidicem cinsiyet icin şu anda 19+4 doktorum erkegede benzetti ama emin olamadi siz nerden anlıyorsunuz cok merk ettim🙂 ogrenince yazicam size 🤭
Gulsen4224 Juniorbaby1 öyle mi balım baya bi nazlı mı oğluş göstermedi mi size 🤗🙈sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim cnm😍🤲🏻
Juniorbaby1 Gulsen4224 aynen öyle canım bi türlü gostermedi bugün şükür gösterdi anneye babaya 🤲☺ iyi guzel dileklerin için çok teşekkür ederim kazasız belasız alalım kucaklarimiza tüm anneler inslaah🤲😍
Secilsare  belki her yerden yazdım herhalde yapamıyorum yükleyemiyorum diye bana da tahmin yaparsanız sevinirim erkek hissediyorum ama
Gulsen4224 Juniorbaby1 ne güzel cnm gösterimiş😍aminn cnm inşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🥰
AydanSahinSaban Gulsen4224 ayy ciddi misinizz 😅 herkes erkek olacak derken benmde hep bir kiz evlat hayalim varda sasirdim sizde erkek dediniz ☺️
Gulsen4224 AydanSahinSaban arkası dönük cnm ztn ama kafa kemik yapısı erkek geldi rabbim gönlüne göre nasip etsin inşallah 🤲🏻😅😍
AydanSahinSaban Gulsen4224 ya evet hic gostermedi poposunu döndü 😍 cok teşekkür ediyorum bakmaniz bile yeter. İnşallah iki hafta sonra gttgmde gosterir haber veririn size 🙏☺️
Gulsen4224 AydanSahinSaban vallaha benim iki bebekte de tuttu cin takvimi ama tutmayanda oluyor cnm bakalım sende de tutcak mı🙈galiba cnm naza baksana maşallah 🤭😅🥰
AydanSahinSaban Gulsen4224 hahahahah babası gibi olacak demek ki 😅😒 evet çoğu yerde okudum tutan varmış gercekten. Evlatlarinizi Allah bağışlasın insallah 🙏