Ikicocukannesi32 Yürüyüş normal dogum icin mi faydalı benim ilk dogum seseryan acaba yürûyus yapsam faydasi olurmu bir seylere kızımla yürümek biraz da zor aslinda ama merak ettim yuruyusun neye faydasi var 31+2 yim bu arada 2 bucuk yasinda kizim var
EmineYavuzhan1 Ikicocukannesi32 Bende burda bekleyeyim Ben genelde ödem oluşmasın diye yürüyorum sık sık canım bide yediklerimi başka türlü sindiremiyorum normal doğum istiyorum bende faydası da varmış yürüyüşün
kucuktosbik27 Ikicocukannesi32 normal doğuma çok faydası var ama genel olarak hamileliği hareketli geçirmek yürüyüş yapmak her iki doğumdan sonrada vücudun kendini hızla toparlamasına yardımcı oluyor hamilelikte şişliklere ağrılara iyi geliyor tamamen vücut sağlığınız için
bus91 Ikicocukannesi32 normal doğum için merdiven inip çıkın dıyolar yürüyüş ödem oluşmasın dıye fazla kg alan annelerede verıyolar hareket etmek iyi dıye ben sezaryen olacam ama cok kg alıyorum doktor 1 saat yürüyüş verdi
Eda319 Ikicocukannesi32 Bence doktoruna Danış canım. Ben kafama göre hergün 30 dk yürüyordum. Bebeğim makat pozisyonundaymış. Doktor kızdı kesinlikle yasak erken doğum olur dedi korktum bıraktım.