Fatmanuraa Toksoplazma çiğ etten, iyi yıkanmamış sebze ve yeşilliklerden, kedi pisliğinden bulaşan bir bakteri hamilelikte geçiriyor olmanız bebek açısından oldukça tehlikeli eğer öyle bir şey varsa sanırım antibiyotik kullanılıyor doğuma kadar. Bebeğe geçip geçmediği de ilerleyen haftalarda amniyosentezle belli oluyor. Rutin olaral her gebeye yapılır bu testler. Kan numunesiyle ilgili bi aksaklık olduğu için tekrar vermeniz lazım doktorunuz söyler zaten. Yeşilliklerinizi, sebzenizi iyi yıkıyorsanız, çiğ veya az pişmiş et yemiyorsanız, kediniz varsa ve parazit aşıları tamsa bir sıkıntı çıkmaz toxo olmak da öyle kolay değil yani 😃 Ama mutlaka tekrar baktırın tabii