Fasulye-87 ben şuan 15+4 oldum ama benim hamilelikten önce de yüksek tansiyonum vardı malesef hamile kaldığımdan beri bır kere çok fazla yükseldi 18 10 oldu acile gittik hiç bir şey yapmadılar sağolsunlar😌 doktorumda 15 üstü olduğu için genel olarak dozu 2 yaptı. İnşAllah hiç bir şey olmaz korkma doktora gitmeyi ihmal etme yükseldiğinde falan git 15 9 olup şiddetli baş ağrısı olursa gel demişti bana doktor birde tuzu hayatından uzak tut lütfen stres yapma en önemli şey bunlar 🥰