Kızlar düne kadar hic agrım yoktu progestan fitil kullanıyodm düm doktorum bıraktırdı 36+3 olduk bugün bacaklarm agrıyo kasıklarm adet sancısı gibi ağrım var sabahtan beri sinir bozucu bi ağrı. Ne bu simdi niye böyle oldu. Sanki adet olmama 1-2 gün kalmısta onun agrıları baslamıs gibi bir agrı. Dogurcakmıyım ne bu smdi🙄