Gamiiiii 23+5 ile Haziran sonu, Temmuz başıyız ama sanki oğlum Temmuza kalmayacak gibi hissediyorum 💙 şimdilik herşey güzel şükür 6 kilo almışım bir ara çok yedim bu sebeple de bebeğimin suyu fazla çıktı, dikkat ediyorum. 2 hafta sonra şeker yüklemesi yaptıracağım. İsmimizde karar kıldık, arabamızı küvetimizi kıyafetlerimizi aldık sayılır