Bfduam biokadin önceden de yazdım dediğini okumadım, kaç gün önce yapmıştın bata ve bugünki testinde de kaç günün var bata?
biokadin Bfduam görmedim yazdığınızı aşağılarda kaldı sanırım adetime yazdığım gibi 1-2 hafta var diye biliyorum dediğinizi de anlamadım ama 🙄
Bfduam biokadin oncedende sormuştum demenize isna Den sorunuzu görmedim demiştim. Bu topiğe gelince, dediğim gibi erken yumurtlamış olabilir misin ondan erken çıkmıştır belki.
Anneoluyorum28 biokadin benimde ilk testim böyleydi erken farkettigim icin sabah ac karna cikin bide 2-3gun bekleyip tekrar yapın testi ben gebelik gördüm sanki
biokadin Anneoluyorum28 canım herkes öyle yapmış bakalım yarın test yapacağım kan 🙊 inşalalh vardır 3-4 önce bebeğimi kaybettim karnımda rabbim nasip eder inşallah sağlıklı bir bebek 💕
DemirleHayat biokadin çok uzun süre bekleyince sonuc yanıltıcı olabiliyormuş yani bunu duydum ama doğruluk payını tam bilemiyorum ben araştırmadan pozitif çıkmisti siz gene çok heveslenip sonra üzülmeyin diye söylemek istedim. Ama umarım sonucunuz pozitiftir🤗🤗
biokadin Anneoluyorum28 yokmuş kuzum yaptırdım testlerde çizgi çıksada kanda birşey yok 😢 ama adetime 2 hafta var daha
biokadin Aslihan0609 kuzum yaptırdım test çıkmadı kanda ama gebelik testi 2 tane böyle yaptım çıktı 1 tanesinde çıkmadı garip olsada adetime 2 hafta var 😢
biokadin Royem49 yaptım kuzum ama yokmuş 0-1 çıktı ama adetime daha var çok garip olsada 2 gebelik testinde de silik çıktı böyle 😢
1911-sy biokadin canım var benimde böyleydi sonda kan verdim hamile olduğumu öğrendim birdahaki yaptınmı test
biokadin 1911-sy 1911-sy yok kuzum yaptırdım test çıkmadı 😢 2 tane gebelik testimde de böyle çıktı ama yok 😔