Benimde doğum hikayem şurada biryerde dursun istedim 😊 Pazartesi 08/03/2021 08:25 de oğlum dünya ya geldi, 3. nikah yıldönümümüze 3 kişi olarak girdik 🥰 Pazar günü sabah nişanım gelmişti, gecesine de sancılarım gelmeye başladı 10 dakkada bir falan sonra 6 dk düşünce doktorumu haberdar ettim ve hastaneye gidip yatış yapmami istedi. Hastaneye vardık saat 02:00 da nst ye bağlandım sancılar kimi 100 kimi 40 çıkıyordu sabah 8 e kadar sanci çektim acilma 1cm, (sancılar can yakıcıydı elbet ama geçince rahatliyordum hemen) sezaryene alındım sonunda.. Belden iğne yapıldı biraz acıdı (dayanilir tabiki) sicaklik indi bacaklarima sonra sonda takildi girdigi hissediliyor aci olmuyor ve basladilar ne oldugunu anlamadan midem bulandi ogurdum ve hemen sonra oglumu gosterdiler😍😍😍 Nasil guzel birşey anlatilmaz yasanir dedikleri❤️ Oglumu goturduler ve yaklasik 30/40 dk sonra ben cikmisim, dikildiginizde dokunma hissediliyor ama cokta degil öyle korkmayın😊Uyusukluk gectikten sonra sondayi cikardikar biraz canım yandı benim nedense, 8 saat sonra yuruttuler ve evet zor hep oyle kalacaginizi zannediyorsunuz ama 3 güne daha iyi oluyorsunuz. Bize 1 hafta olacak yarin ve iyiyiz cok sukur, Rabbim hepinizin yardimcisi olsun kolay dogumlariniz olsun insallah❤️ Hayirli saglikli kavusmalar 🥰 Sorunuz olursa zamanım oldukça cevaplarım 😊