Alinamoms kuzum sen hemogram testinde WBC, HBG, HCT,PLT, RBC bu beş değere bakacaksın O dediğin alt değerlerdir Netrofil ezo bazofil gbi Onlar lösemi hastaları icin bakılan alt değerdir Sen grip olsan yada stresli olsan netrofil yüksek cıkar Enfeksiyon icin netrofile bakmyacaksın Crp,sedimentasyon,prokaksitonin,wbc ye bakacaksın Nötrofille uğrasırsan cıkamazsın içinden