3MelekAnnesi3 Abcxyz ben zaten 41 bucuga kadar durmak istiyorum sorun olmazsa sayet kendi gelmezse 😂😂😂
SERNUR Abcxyz ay vallaha bende yarın karar vericem nasıl olcak ne olacak diye 3 tane düşük yaşadım çünkü ben o yüzden kararsızım hayırlısı neyse o olsun hakkımızda inşallah-🤲 ❤️ bazen doguramıycam diye korkuyorum da 😅😅
Abcxyz SERNUR saglicakla sag salim kavusun insallah hangi yontemle saglikla kavuscaksiniz oyle olsun sezeryanli da anne normal yapan da anne bu duygulari curuten dogum sekli degil neticede 😇 hakkinizda hayirlisi olsun 😊 son gunler de insanin catlayasi geliyo bebisler gelmeyince
Abcxyz 3MelekAnnesi3 normalde bende oyle istiyodum bu haftaya gelene kadar 😂😂 amma velakin insan duramiyor 😂😂 icerde buyudugunu daha net hissedip anlayinca bi an once kucaklamak istiyo insan 🥰🥰
Rabismomm4 Abcxyz ayyy ne güzel darısı bize inşallah canım rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
SERNUR Abcxyz tabiki de çok haklısın 🥰 rabbim hepimiz hakkında en hayırlısını versin inşallah hayırlısıla kavuşalım bebişlerimize 🤲 evet ama zamanında gelsinler 😍
3MelekAnnesi3 Abcxyz aynen kesinlikle öyle oluyor dogru diyosun bakalım ne olcak hayırlısı vakti saati gelince dogar lar 😊
Abcxyz sntn kiz ben son 1 haftadir hayatimda yapmadigim kadar spor yapiyorum 😂😂😂 onceden gunde bir kezdi simdi firsat buldukca (yemekten 😂😂)squat, plates, sicak dus 2-3 kez gunde hurma sayimi arttirdim 😂😂
sntn Abcxyz artık doğsun diye gün sayıyorum dışarı çıkıp yürüyüş yapmaya da korkuyorum suyum felan gelir diye bende bir haftadır temizlik yapıyorum hem spor oluyor hem ev temizleniyor 😂😂