Kızlarr burda göğüs ucu yarası şikayeti yaşayan çok anne görüyorum o yüzden tecrübemi paylaşmak istedim umarım sizde de işe yarar. Kullandığım iki krem vardı biri mustela diğeri de lansinoh ama tek başına ikiside pek faydalı değildi maalesef ve göğüs ucum da yoktu sonra aniden aklıma silikon uç geldi aldık ve yara derdinden kurtuldum önce krem sürüyorum üstüne de silikon ucu yapıştırıyorum emzirene kadar duruyor sonra yıkayıp emziriyorum hem göğüs ucum çıkıyor hem yara yarık yerlerim kapanıyor. Sizinle paylaşmak istedim 🙏🏻🌸