Merhabalar burada sizlerin tavsiyelerini okuyup çok bilgi edindim şimdi sıra bana geldi. Henüz 5 günlük taze anneyim. Deneyimlerime göre,
Depend kesin şart aşırı rahat ettim
Göğüs ucu kremi bana iyi geldi
Ayva çekirdeği jeli göğüs ucumu rahatlattı
Sleppy 1 no bize iyi geldi pişik yapmadı
Emzik bibs marka direkt tuttu
Biberon lansinoh direkt tuttu
Islak mendil üni baby pişik yapmadı
Süt sağma makinesi baby me marka tekli elektrikli aldım ve aşırı rahat ettim Allah razı olsun kanallarim açıldı bu şekilde
Humana anne çayı tadı harika sanırım ise de yarıyor
Pişik kremi sudocrem baya rahatlatıyor bebeği
Deterjan üni baby alerjik bir şey yapmadı gayet iyi kokusu
Rezene çayı tüketiyorum tadı kötü ama napim yeterki işe yarasın
Mama takviyesi yapıyorum evolvia aldım gayet iyi bence bebeğim beğendi tadını
Bazen meme ucum çıkmıyor onun için silikon uc işe yarıyor e bebekte var zaten.
Emzirme yastığı anne konforu için bence alınmalı
Babynest aldım iyiki almışım ben yemek yerken bebeğim babynestte uyuyor gözümün önünde duruyor.
Şimdilik bu kadar yine yazarım bol bol 🤭🤭♥️💐👼🥳💙😛