Alperefet Merhaba kızlar 37+3 üm bebekleri dönmeyen anneler sezeryan için kaç haftaya kadar bekledi doktorunuz
Minikasya Alperefet Canım benim ilk bebeğim öyleydi. Yaklaşık 20 gün erken alındı. 8 yıl geçti üzerinden
Gamze0502 Alperefet ben ikiz gebeyim bi tanesi makat gelişi şuan 32. Haftadyz ama normal sartlarda 37 hafta diorduk sezeryan için ama tekli gebeliklerde durum nedir bilemiyorum. Sizde peki makat gelişi bebek hareketini az hissettiğiniz oluyrmu yoksa normalmi hareketleri
Serpilbb Alperefet 37 de dönebileceğini sanmıyorum canım bu haftalarda çok büyük oldukları için dönme hareketleri olmuyor diye biliyorum. Sezeryan için çok bekletmiyorlar 40. Haftaya kadar gün verir bence doktorun birşey söylemedi mi
Alperefet Minikasya son adet tarihime göre 18 gün var şuan salı günü randevum var bakalım ne dicek doktor
Tugcelove Alperefet benimde şuan 37 haftalık hamileyim 35+3 de gitmiştim donmemis 2 hafta sonra gel dönmezsse sezeryan günü alırız dedi doktor bende hiç istemiyorum günümü beklemek İstiyorum. İnsallh dönmüştür sizin kide benimki de 🙍♀️
Tugcelove Alperefet benimde öyle sağ tarafımda göğsümün altında bir yumru büyüklüğünde. Kaşık taraflarımi elimle bakıyorum hiç sertlik yok yumuşak. İnsallh döner. Siz sezeryan için gün aldınız mı benle sizin aranızda 4 gün var. Ben son 22 gün.
Alperefet Tugcelove sizinki de yan duruyor o zaman benimki gibi, salı günü gidicem doktora o zaman söyler herhalde geçen hafta bir hafta daha bekleyelim demişti, 37+5 te gitmiş olacağım