Semihkader Kızlar kontrolum vardı bugun çıktım şimdi ense kalığınlığı 1.38 cinsiyetide tahminen erkek dedi acaba değişebilirmi ilerleyen zamanda 😊😊
Gulecan Semihkader benim 14+0 yarın gidicem bende henüz öğrenmedim 12 de devlete gitmiştim söylemedi yarın ki kontrolüm özelde inşallah öğrenirim merak içindeyim
Kbrsoy 12 haftalıkken erkek demişti. 14 haftalıkken %100 kız dedi 🤗💗 şimdi 16 haftalık bi dahaki kontrolümde tam emin oluruz inşallah
Nazyun Bana 11 ve 13. Haftada erkek dedi 16 da kıza benziyo dedi ve 23 haftalığım göstermiyor bizde bilmiyoruz 😞
Sumeyyye Bende ikili test yaptırırken çok ısrar ettim söylemesi için zorla söyledi belki erkek olabilir dedi 12 haftalıktı doğru tahmin etmiş oğlum olucak☺️
Semihkader Gulecan göstermedi demek kendini kız olabilir çünkü kızlar geç gösteriyormuş bildiğim kadarıyla 😊inşallah en yakın zamanda öğrenirseniz