ipek_94 Selam arkadaşlar 12+6 günlük hamileyim. İki gündür aşırı bi idrara çıkma durumum var. İki bardak su içiyorum saatte 3 kere tuvalete cıkıyorum. Ve 2 dk tutayım aşırı ağrı oluyor kasıklarımda. Bu normal mi acaba daha önce böyle şikayetim yoktu.
mucizem09_ ipek_94 enfeksiyonmu bilmiyorumda tuvaletim gelince benimde ozellikle tutunca kasiklarim agriyor ama gidince yanma felanda yok hic cozemedim 14+3 bende
EsmamM18 ipek_94 çok normal. Ben nerdeyse wc ye koltuk koyacam hiç çıkmayacam o şekil 😂 enfeksiyon falan da yok bebek baskı yaptığı için normal yani
Burcuckmk ipek_94 normal canim suan 27. Haftamdayim tuvalate gec gidersem hala kasıklarim da acı sertlik oluyor enfeksiyonumda yok yapisal birazda sanırım
ipek_94 mucizem09_ ilk haftalarda yapıldı tahlil enfeksiyon yoktu. Benim iki gündür çok arttı 😞 su içmek istemiyorum tuvalete gitmemek için.
mucizem09_ ipek_94 bendedeyoktu suda icerim olsa yanmamiiz olurdu ama bende gidiyorum kuzu tuvalete zor bi surec ilerleyen haftalarda daha cok olacak galiba 🤦♀️🤦♀️