Mom084 Merhaba anneler Bebişim eskiden tekme atardı 2 gündür sadece göbeğimi izlediğimde,Dalgalanma farkediyorum arada da derinden pıtırtılar.. Yeri daralması için erken değilimi? Pozisyonu ile alakalı mıdır acaba??
Seymaay Mom084 benimki de bazen tekme atıyor bazen sadece küçük pıtırtılar. Muhtemelen normaldir diye düşünüyorum ama tam bir fikrim yok
Gull_94 Mom084 bı haftadr cok aktıftı dısardan gorulur sekılde dun sankı ıcım gumluyodu oyle harkt edıyodu dıstan bıseybyok aama ıcerdrn hıssedıyodm bugun yıne bı vuruyo oyle bı vurmuyo pozısyon degstrıyolar bence
Ayten25- Mom084 benimde göbek deliğimin sağ tarafında acı oluyor bu aralar galiba poziyson değiştiriyolar
Fatma12345 Mom084 bende böyle bir post açmayı düşünüyordum aynı sorun bizdede var malesef 😒 çok az hareket ediyor bu bi haftadir
Gull_94 Mom084 28+4 um suan bazen coknsert vursada bazende ıcıme dogru vuruyo oyle dedıgım gıbı sankı ıcım gum edıyo😇ama normal karsılıyormncnku sertlestıgı yer degısıyo ıce dogru dınuyo demekkı dıye dusunuyorm bugun öasallah yıne cok harektlı ama bızde artk 30 lara gıdıyorz yerlerı daraldıgından cok normal
Esraa54 Mom084 aynı durum bende de var 27+4′üm.Az önce de tam bunu düşünüyordum sürekli sert tekme atması gerekiyormuş gibi düşünüyorum sürekli öyle olması gerekmiyor dimi dalgalanma oluyor ara ara sadece karnımda
kadriye25 Ben 26 haftaligim geçen gün gittim doktora hocam sanki az hareket ediyor falan diye baktı sırtını dönmüş dedi o yüzden tam net hissedemezsin birde hep vurması gerekmez dedi ama hep vursun istiyorum sanırım ben
Mom084 Esraa54 @Esraa54 canım şükür bir sıkıntı yok pozisyona baglı olabilir kg baglı yeri daraldıkca dedi Hiç kıpırdamazsa sıkıntı Birde yorgunsan yorulduysan olur dedi Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
mrrrv11 Mom084 bebeğinizin hareketleri normale döndü mü bende yarın gidicem hala bir değişme yok benim kızımda 😔
Mom084 mrrrv11 yok canım geçen haftaki pat pat tıp tıp hareketleri yok ama şükür gene de ara ara hissediyorum ama bunun için bile isteye herşeyi bırakıp dinliyorum yoksa kayar gibi dalga gibi geçtigi için ayakta falan hissedemiyorum
Mrv16 Benimde 29+5 bugun hissedemiyorum desem yeridir.Bir iki defa hissettim oda cok yavas bi sekilde
Mom084 Mrv16 kıpırtı varsa korkmayın bazen kıpırdamadan sadece karında Dalgalanma yapıyor ona da dikkat edin sola yatıp biraz inceleyin şekerli şeyler yiyip Allaha emanet olsunlar inşallah
Mom084 Sevilay_47 canım şükür bir sıkıntı yok pozisyona baglı olabilir kg baglı yeri daraldıkca dedi Hiç kıpırdamazsa sıkıntı Birde yorgunsan yorulduysan olur dedi Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa