Happy121 canım ben nisan ayında ovülasyon testi takibi yapıp, eşimle değerlendirmiştim o günü. Ama bir kaç gün sonrasında feci şekilde idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. Zaten vardı enfeksiyon ama çok abartılı olmuştu bu defa. Tuvaletten dile kolay tam 6 saat çıkamamıştım. Kanlı idrar yapıyordum 1 damla ama sürekli geliyor 5 sn de bir filan. Çok yanıyordu içim eriyordu resmen. O ay hamilelikten filan vazgeçtim çünkü bu şekilde zaten kalamazdım. Gittim antibiyotik içtim ve eczaneden ilaçlar almıştım enfeksiyon ile ilgili. Mayıs ayında tekrar ovülasyon denedim ve değerlendirdik. Hiç ümidim yoktu çünkü enfeksiyon um vardı. Haziran da yine denerim dedim ve az kalmış deyip 30 tane daha ovülasyon testi aldım. 1 haziran olmuştu ben adet olmamıştım ve adet olacağım gün ovülasyon testinde 2. çizgi çıkıyordu. Arkadaşımın ısrarı üzerine gebelik testi aldım o şekilde hamile olduğumu öğrendim.
Enfeksiyon var diye üzülme sakın . Allahım nasip ederse her şekilde olur. 🙏🏻🙏🏻