ozlemprlk16 Çok sorulan bi soru. Cevaplarımdan kopy yapıcam size.
Canım rahim büyüdükçe sinirlere baskı yapıyor ve üzgünümki geçmeyecek artacak. Buna siyatik ağrı deniyor. Bazen sol bacağına bazendw sağ bacağına vurarak, yerinden zor kalkmana sebep olarak devam edecek. Ben bazen 10 dk yerimden kalkamıyorum ağlamak geliyo. Yer yapmasın diye doğumdan sonra hemen kilo vermen ve yürüyüş yapman gerek. Vitaminlerde çözüm değil