Yenidoğan bedeninde uzun kollu tulumlar ve alt üst takımlar aldım. Çünkü doğduğunda illaki uzun giyecek. Sonra bir kaç tane şortlu tulum aldım ama kilosunu bilemediğim için çok almak istemedim. Doğunca da alınır illaki duruma göre doğum yapan arkadaşlarım öyle diyor, bu sefer kıyafetler büyük ya da küçük gelip elde patlamasın 🙃 Ama şey yaptım mesela kısa kollu zıbınlar aldım hem 0-3 ay hem 3-6 ay. Onları çok giydiririz kesin sıcaklarda.